سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رک ایستاده 18 یونیت اچ پی آی عمق 60

رک ایستاده 18 یونیت اچ پی آی عمق 60 ساخت کشور ایران و تولید شده توسط کمپانی HPI می باشد که همانطور که از اسمش پیداست از دسته رک های ایستاده است که دارای 18 یونیت است. متعلقات مورد نیاز این رک ایستاده 18 یونیت HPI – اچ پی آی عمق 60 شامل پاور ماژول، پیچ و مهره و سینی می باشد. رک ها معمولا با استاندارد 19 اینچ تولید می شوند.

 

برای دسترسی بهتر به تجهیزات داخل رک، 2 پنل کناری بازشو در دو طرف و یک سمت بازشو در پشت تعبیه شده است. معمولاً روی پانل های کناری یک ضربه انگشت وجود دارد. جنس این محصول فلزی و رنگ آن مشکی الکترواستاتیک ضد خش می باشد. بنابراین در شرایط مختلف مقاومت بسیار خوبی دارد. در ادامه مطالب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های رک ایستاده 18 یونیت اچ پی آی عمق 60 بپردازیم، همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و تلفن ویپ به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.

رک ایستاده 18 یونیت اچ پی آی عمق 60 فاقد فن است اما می توان فن را روی پایه سقفی نصب کرد. امکان عبور کابل در این رک وجود دارد و برای این منظور 6 حالت عبور کابل در نظر گرفته شده است. 3 حالت در سقف، 1 موقعیت روی زمین و 2 موقعیت به عنوان قلم مو در پشت قفسه وجود دارد. رک شبکه یکی از پرکاربردترین تجهیزات پسیو شبکه است که وظیفه حفاظت از محصولات و سازماندهی شبکه را بر عهده دارد. رک ایستاده 18 یونیت HPI – اچ پی آی عمق 60 ساخت با ارتفاع 99 و عرض 60 و عمق 60 در شبکه های بزرگ استفاده می شود.